hemma?

men snälla nån, VAD GÖR ALLA EGENTLIGEN?
seriöst, i detta vädret? det är ju svin kallt och det är snart mörkt, inga affärer öppna, INGENTING finns det och göra ute, men ändå är det ingen som är vid datan? VAD GÖR ALLA?
måste ju vara nåt seriöst fel? eller så har dom bara allmänt roligt?
själv ligger jag halvdöd i soffan med en uttråkad min och blir snart galen på farmors JÄVLA snörvlande, nysande och hostande!!!!!!!!!!!!!!
bäst för lolArn att hon loggar in på msn efter att hon har kommit hem från stallet, annars vet jag inte vad jag gör!!!
felicia har fått feber, och om farmor får det så flyttar jag fan in hos pappa så jag slipper få feber. men felicia skulle kurera sig så hon kan komma till skolan på måndag och tisdag, med tanke på att det är dom två sista dagarna och det är ju dom som är roliga, så det är bäst för henne att hon blir frisk tills dess :o
fast jag vill inte ha jullov, kommer ha så jäkla tråkigt, har alltid det dom första dagarna på loven...fast elvis ska ju vara här, men liksom, vadå? ut två gånger om dagen själv, kommer inte precis lysa upp vardagen!
såååå, jag vill inte ha jullov, the school is my second home
jag gillar faktiskt skolan, den är rolig :D.........MOBBA MIG INTE! :o
vill bara ha julafton så jag kan få min mobiiiiiiil, HAHA :D
men ja, detta inlägget var helt onödigt att skriva, men det fördröjde några minuter av den här tråkiga dagen...
btw, det känns som söndag, eftersom vi var lediga i går. jaa, nödvändig fakta!
äsch, tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0