header

jag var så trött på att alltid ha tråkiga headers så jag mailade en tjej för nån veckasen för jag såg på hennes blogg (står på headern) att hon gjorde gratis headers och jag gillade hennes så jag frågade om hon kunde göra en och så fick jag den i går, men jag kunde inte spara den, men nu gick det så nu är den uppe! and i like it a lot!
trodde först inte att det skulle funka eftersom den är rätt "avlång" men det gick!

juste, när jag kommer hem från småland så ska jag ta kort på det jag fick i julklapp...gör nog det i morgon för farmor är hemma i dag så det känns lite muppit och ta kort då, så jag gör det i morgon i stället :)
men nu ska jag...eh?...sitta och...stirra runt (?) för det finns inte speciellt mycket och göra här, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0