hår

alltså, jag håller på och bli crazy, för att jag saknar mitt korta hår som jag hade sommaren 2009! (ja, ni såg rätt, saknar)
men det var så fint och så genomborstat, aldrig trassligt och då menar jag verkligen aldrig, men nu är det för jävligt, jag orkar inte borsta det för att det är så fult och jag bara tappar mer hår ju mer jag borstar, så om jag ska borsta igenom hela så typ tappar jag stora tussar med hår :/ hatart!
så därför ska jag försöka få farmor och ångra sig så att jag kan få klippa mig innan lucia i skolan, för jag vill ha fint hår då. egentligen så ska jag göra det innan vi börjar VT nästa år. men jag vill så gärna ha kort och mörkbrunt hår igen. hade inte så kort när jag hade mörkbrunt, men jag vill ha det...så därför måste farmor gå med på det!
och sen så ska jag ha ljusbrunt på sommaren, mycket finare med ljust på sommaren och mörkt på vintern. och så ska ju jag och felicia ha rött läppstift på lucia och då är det mucho finare med mörkt hår och jag love:ar mörkbrunt hår. sååå, nu ska vi se om jag kan få klippa det så att det är typ 5 cm under axlarna eller nåt sånt, ska kolla mer i morgon och sen så ska jag färga det mörkbrunt. kommer bli underbart fint <3 (eller ah, man kan ju säga att jag hoppas att det ska bli så fint som jag tänker mig att det ska bli :DDD)



jag vill ha tillbaka det fina! och jag har bestämt mig, jag ska ha tillbaka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0