häääädöööör!

jaa, jag vet att det är en otroligt fin rubrik, bästa nånsin :')
eh? ja, jag är random, så där fick ni svar på den frågan om det nu var nån där ute som undrade :o
jaja, shit tha same!
ny header, ni kanske listade ut det, med tanke på rubrikens uttal...ae, okej, nu ska jag sluta vara så bitchig :o
men ah, den blev la...okej. tänkte att jag var tvungen och göra en ny, för att jag rider inte reidun längre som jag skrev i ett inlägg...otroligt ledsen för det, kommer Aldrig glömma den hästen, hon var och är BÄST. och jag älskar henne fortfarande. då, nu och föralltid

men lite om skolan i dag då;
så in i helskotta roligt var det! jag dog av skratt på lunchrasten, asså, felicia.t våran humor är så gryyym, den tar kol på alla andra. vi är bäst och smaratast (H) :DDDD♥ (nej, ingen förstår vart jag fick smaratast ifrån, det är bara felicia som vet 8D)
men jao, åter till det som hände då...vi var på bio i lördags, paranormal activity 2, kanske sa det innan? äsch, skit samma, hahaha!
men så var det typ en demon som kom och drog i en liten bäbis, så den åkte bakåt och sen upp på spjälsängskanten och så viftade den med armarna och skrek as mycket, och då började jag, felicia och två killar på typ 4:e raden och gapflabba, alla andra satt som klister och bara "......" men i alla fall, vi hade roligt :DDD
och då så sa felicia det i dag på lunchrasten och jag började gapflabba. och till slut så låg felicia nästan på golvet vid sitt skåp och skrattade och jag stog mot väggen och höll på och kissa på mig, HAHAHAHA!
och så kom irén och josefine (har ingen aning om hon stavas med e eller inte :o) och irén är alltid så muppig mot mig, som en gång när vi snackade om typ abraham eller muhammed eller nån sån rolig snubbe, så hade irén sagt att han inte hade blivit avlad och han hade inte avlat och love bara "aha, så han hade inte haft samlag?" irén bara "det sa jag inte...han kanske använde kondom!" och jag och felicia bröt ihop och började gapflabba och irén bara "nu bröt emelie ihop. förlåt emelie!" jag och felicia bara "AAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!"
felicia låg ner i bänken och skratta, så irén såg inte att hon skrattade, så hon märkte bara mig, så ah, hon är en aning muppig mot mig, men i alla fall, nu på rasten då så när dom kom och vi skrattade som fan, irén bara "och nu kissar emelie på sig!" och jag och felicia bara "AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!"
och så berättade felicia att det var en skräckfilm som vi skrattade åt och irén bara "aha, ah, det skrattar man ju åt, hah" och då skrattade vi ännu mer ;DDD
jaa, vi har dålig humor!
men sen blev det ännu värre, för då skulle felicia lämna no-frågorna i christers fack nere i källaren och då så såg jag nån kvinnas fack och så var det nån klistergrej och så stog det "brutal legend" på den och jag bara "vadå? är hon värsta seriemördaren eller? typ: seriemördare härjar på hagaskolan!" och så började jag och felicia och gapflabba åt det och när vi väntade på att so:n skulle börja så satt vi och skämta skit mycket om det och jag bara "hon kvinnan bara: vill du ha en snabb och våldsam eller långsam och plågsam död? nån elev bara "eh? snabb och våldsam" och den där kvinnan bara "okej!!!" och så drar hon fram värsta motorsågen och bara *och så lät jag otroligt konstig, försökte härma nåt jäkla köttljud, hahaha*" och så började jag och felicia och skratta åt det och så höll det på så!
och sen så sa felicia allt det vi hade skrattat åt när vi gick till bagheera och skulle ha idrott. jag höll på och kissa på mig då, var ju ännu mer kissig då...asså, det var nära, hahaha!
men ah, vi hade förjävla roligt asså :DDDD
och juste, lena var ju sjuk i torsdags eller nåt och så frågade vi irén och josefine om lena var i skolan i dag och då sa josefine att hon skulle komma och ha våran lektion, jag och felicia bara "eh? det låter lite mysko att hon inte har vart här på hela dagen och sen kommer hon och ska ha våran lektion" och sen en stund efter, jag bara "hon kommer hit med typ feber och lunginflammation och står och hostar och sånt" felicia bara "va positiv du är!" jag bara "HAHAHAHA!" och felicia bara "AHAHAHAHAHAHAHA!"
asså fråga mig inte vart vi får våran extrema humor ifrån. ni kanske inte tycker det är kul, men vi har i alla fall otroligt jäkla super mega kul, och så äre bara, hahaha :DDDD

btw: ridlektionen i dag gick åt h.e.l.v.e.t.e, behövs inte en längre förklaring...ordet säger allt!

men nu ska jag...göra.nånting.tror.jag.eller.bara.fortsätta.lyssna.på.musik.!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0