good morning tha blogg!

jaa, visst har jag blivit bättre på och uppdatera? kunde ju ta typ fem dagar innan, haha!
men jag ska försöka ha det så här, eller i alla fall en gång varje dag, beror på hur mycket jag behöver plugga. i dag blir det nog bara två eller tre gånger, har matteprov i morgon och har inte övat, heheheeee, jaa, jag är proffsig...NOT!
ska plugga no också, vi har prov på fredag i det också...så jao, det lär la inte bli så mycket uppdatering. även fast jag skulle vilja uppdatera bloggen mer än och sitta och glo in i en bok halva dagen, men men, det måste ju göras ._.
men i alla fall skoldagen i dag är rätt chill, fast det är rätt långa lektioner; elevens val i 80 minuter - rast i 40 minuter - engelska i 40 minuter - rast i 10 minuter - svenska i 50 minuter - lunchrast i 40 minuter - bild i 80 minuter
se, jag sa att den var rätt chill, fast den är lite seg med elevens val och bilden, fast om det är roligt så känns den inte så seg. förra tisdagen var skit rolig, gick as snabbt, men vi får väl seee :)
men nu ska jag fortsätta dricka te och kolla på maria wern, sätter alltid på ett avsnitt på morgonen, bra start på dagen :D♥
men vi hörs senare! puss


bara för att detta inlägget blev så roligt så får ni en ännu roligare bild till det, haha!
men vadå? man måste la få skämta om lite dötråkiga saker ibland ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0