en av Världens underbaraste hästar!

zamata, the little angel (A)
vet inte vad jag kommer göra om dom skulle sälja dig. det är ju nämligen så att hanna ska flytta hemifrån snart och då vet jag inte hur länge dom kommer ha kvar dig. men asså, jag kommer tvinga farmor att vi sak få henne, eller jag vill det, men frågan är om jag får, med tanke på stallplats och sen kostar det ju rätt mycket, men jag ska se först om dom kommer sälja henne, för jag kanske hinner tjäna på sommarjobb och sånt om dom inte säljer henne än, men om dom tänker göra det om några år, kanske när jag är runt 18 år så kanske jag kan få henne, om hon inte är död då, fast hon är bara 17 år, men vem vet. men jag hoppas verkligen att jag kan få henne om dom ska sälja henne. skulle vara så sjukt underbart att få rida dig flera gånger i veckan. du är ju typ en av dom mest underbaraste hästarna som finns och som jag har ridit, finns inte så många som jag fastnar för, men Du är verkligen en av dom. även fast jag inte kan rida dig så ofta eftersom du bor i småland, men dom gångerna jag får rida dig lägger jag verkligen på minnet, vem vill glömma sånna ögonblick liksom? har ridit dig i flera år nu, minns inte hur gammal jag var när jag satt på dig för första gången. men jag har älskat dig endasen första gången jag tog dom stapplande travstegen med dig. vi har utvecklats så himla mycket tillsammans, från att jag bara vågade skritta och hanna skulle leda dig, till att vi galopperar långa sträckor och jag kan lita på dig till 100%, inte många hästar jag har den tilliten till, men jag Vet att du inte skulle skena iväg. kommer ihåg hur rädd jag var när vi skulle galoppera för första gången, ville att hanna skulle springa med hela tiden, eftersom du är ett arabiskt fullblod så trodde jag att du typ skulle skena iväg, men nu skulle jag aldrig kunna tänka tanken att hanna skulle springa med!
men asså alla minnen vi har tillsammans är grymma, allt vi har gjort tillsammans är wonderful, vårt utvecklande är super och Du är GULD
zammie, Älskade zammie, jag hoppas att du kommer finnas här i måååånga år till, om du håller dig frisk så tror dom att du kommer bli rätt gammal! och det måste du, för jag vill rida dig måååånga gånger till!
zammie, jag älskar dig då, nu och för alltid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0