dålig uppdatering...

...jag veeeet, men det hände en sak i måndags som gjorde att jag fick åka in på sjukhuset, men jag orkar inte skriva vad det var som hände och jag orkar inte blogga så mycket, har ingen ork effter allt och jag har vart så stressad med allt skolarbete, allt som vi skulle få betyg på var man tvungen och lämna in i dag, för betygen sätts i kväll. bild uppsats i går om konstnären som jag hade tatt en bild av och målat med oljefärg och den fick jag stanna kvar 2 timmar i skolan för och hinna göra klart, utvärderingar i bilden, omprov i matte och engelskaprov som jag och felicia slapp göra i går eftersom vi var så trötta efter att jag var på sjukhuset och felicia var med hela tiden, så vi var rätt sega. men ah, så efter rätt mycket stress i bilden och jag ville inte stressa fööör mycket eftersom jag kan få mvg i bild, men jag vet inte nu, min oljemålning låg på mvg, men jag vet inte vad uppsatsen blev, känns mer som att det lutar åt vg, men jaja, trodde aldrig att jag skulle få mer än g i bild, hahaha!
men ja, jag orkar inte skriva mer, är så trött och måste vila eftersom vi ska åka till götlaborg med klassen i morgon, fast bussen går inte förns tjugo över 12, ska gå och lägga mig typ klockan 11 och gå upp halv 11 i morgon bitti, känner att jag behöver en välbehövlig sömn efter allt, men jag får se hur länge jag sover. men jag kan säga att jag är riktigt orolig eftersom kylan har lite med det och göra som hände i måndags och det skulle typ bli lite snöstorm i göteborg i morgon, så jag är en aning orolig, men jag får ha medicin och sen har jag ju felicia och elin med mig och vi har ju lärare som vi kan få tag i förhoppningsvis och sen har vi ju ett bra sjukhus i närheten, men jag får hoppas på att det går bra, får bara låta bli och tänka på det.
blev ett lite lagom långt inlägg så ni har fått veta anledningen till att jag inte har bloggat, men snart är jag nog på benen igen, ni får nog räkna med nästa vecka när vi har fått jullov :)
ha det bra så länge, vi hörs! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0