är 2010 redan slut?

känns helt freeeeeeeaky!
känns inte som att det var så längesen vi satt här med lollo och bodil och väntade på att kvällen skulle komma. 2010 har gått så jäkla snabbt! snacka om att det har vart mycket skratt och jag tror nog att jag har gråtit mer än mest detta året...när det har vart bra, då har det verkligen vart bra, och då har man skrattat som gud vet inte vad och när nåt har vart dåligt, då har det verkligen vart dåligt, och då har man gråtit som mest!
tror nog att det finns två grejer som är nåt jag aldrig kommer glömma...en bra och en dålig!
  • diggiloo! so freakin' good!
  • äckellöpsedlarna! "lina hedlund akut sjuk efter missfall"
med tanke på den sista punkten så känns det rätt otroligt skönt och lämna 2010!
får se om jag gör ett litet mobilinlägg nere vid fästningen eller när vi går hem!
men om det inte blir nåt så; gott nytt år i förskott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0