16/12-10

asså den dagen! götlaborg med klassen, så jäkla BÄST! :D♥
tänker bara ta lite urdrag ur den dagen;

för det första så gick bussens ena bakdäck sönder, som dom dessutom hade bytt dagen innan. alla satt värsta lugna och pratade och sen så började det låta som om vi åkte på en tvättbräda, alla bara "vad var det som hände!?!?!?"
as kul!
och sen så när vi hade kört av på nåt ställe som var rätt nära där däcket gick sönder så stog vi och väntade på den andra bussen och precis innan jag, cissi, felicia och elin gick ut för och ta lite frisk luft, för jag höll på och få astmaanfall för att det var typ inget syre kvar i bussen, men innan det så skickade felicia ett sms till mig och bara "lena tuggar på sitt hår" HAHAHAHA, fatta att jag typ dog av skratt xD
men sen när vi var på studiebesök på nåt ställe så skulle vi gå ut för och komma till verkstaden eller nåt och så trillade jag för att det var så halt och precis när jag hade ställt mig upp så trillade jag igen, HAHAHAHA! har as ont i högerhanden, är alldeles öm fortfarande xD
och sen när vi fick några timmar själva i göteborg för och äta lite och kolla runt lite i affärer så hade jag, cissi, felicia och elin gått till pasta prego och så satt lärarna där också, och som ni kan lista ut så fick vi skrattanfall bara för det. men sen när vi hade satt oss och hade börjat äta så small det till, vi trodde typ att nån sköt nån eller nån självmordsbombare...lena stog och tog mer mat och hon bara tittade runt omkring sig och dom andra lärarna blev skit rädda också, alla bara satt och stirrade, men så fick vi reda på att det var nån familj precis bredvid lärarna och den familjen hade barnvagn och det var ett hjul på barnvagnen som hade sprängts, HAHAHA!
och sen så innan vi skulle gå till göteborgs operan för att se på musikal så var jag och cissi inne på cubus och felicia och elin var inne på bokhandeln. men så kom felicia inspringande och skrattade för full hals och bara "ANDHWEFWEFUI CADFEKFNKRE ÄR I BOKHWEUDFWFM!!!!!" jag bara "VAAAA!?" och hon bara "ANDREWKLDWEF CARLSHIEHJFIOEJFIO ÄR I BOKHANDÖEN!!!!" jag bara "VAAAA?!?!?!?!" hon bara "ANDREAS CARLSSON ÄR I BOKHANDELN!!!!!!!!!!!!!!" jag bara "VAAAAAAA!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!" och så sprang vi in dit och så skrattade vi fett mycket och var as flummiga och så tog vi kort :D
och sen när vi var utanför operan så halkade jag och felicia omkring hela jäkla tiden för att det var svin halt, HAHA! men sen när vi kollade på musikalen så satt vi längst upp och så satt jag lite framlutad på räcket och så sköt kvinnan sin pojkvän eller nåt och jag bara ":o" och så kollade jag på felicia och hon typ dog hon med och sen så sköt kvinnan honom igen och jag bara "MEN VA FASIKEN :o" och så blev jag skit rädd igen och sen när hon sköt honom för tredje gången så tittade jag inte för jag typ dog, HAHAHA!
men ah, sen när vi åkte hem så var vi skit trötta och helt crazy! det var typ bara jag, felicia, cissi, elin och lena som var dödströtta. alla andra killar och tjejer satt längst bak och dom tjoade och skrek och härjade och så ville vi fem sova, men det gick ju inte. och så efter en liten stund så sov typ lena, eller ah, hon vilade typ, och så skulle felicia säga nåt, hon bara "AH!..." jag bara "schhhh!" *pekar på lena* felicia bara "aha......MEN AH!..." jag bara "schhhhhhhhhhhh!" HAHAHAHA!
och sen efter ett tag när vi hade vilat lite så sa jag till felicia "asså hur har lärarna stått ut med oss i nästan 3 år!?" felicia bara "iiingen aning....LENA!?" jag bara "men..." och så tänkte jag "vi kan ju inte fråga henne, hon var ju mammaledig, men jaja, leeee" och felicia bara "hur har ni stått ut med oss i nästan 3 år!?" och lena bara med typ halvöppna ögon "man vänjer sig..." och sen vände hon sig om och började blunda igen, haha!
och sen när vi nästan var hemma så körde vi förbi donken och killarna bara "STANNA PÅ DONKEN, STANNA PÅ DONKEN!!!" as högt och klappade händerna och massa shit och då tog lena jackan över huvudet, HAHAHA, hon var nog rätt trött på dom! stackarn, fick inte sova!
men sen när vi var hemma så var man typ halvdrogad, höll på och somna när vi gick hem, eller jag typ vingla till och bara "jag somnar ju nästan, ser ju ut som om man är full!" felicia bara "HAHAHAHA!"
kan säga att jag somnade rätt snabbt sen. men det var en minnesvärd dag 2010, kommer Aldrig glömma den ♥


bara för att vi är coolast (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0