vitus today <3

har inte haft tid till och blogga i dag ;p
först så väckte farmor mig typ...ööööh, var det halv 11 eller, hmm...ingen aning, men mellan 10 och halv 11 i alla fall :3
men sen så låg jag kvar ett tag och sen åt jag lite frukost och sen har jag spelat sims i typ nästan 3 timmar...men sen så kom jag på att jag kanske inte ska spela för mycket för då kommer jag tycka att det är skit tråkigt sen...så jao, spelar mer i kväll...blev så jäkla kissi nödig också, höll på och dö, HAHAHA!

men snart ska jag och farmor käka pannkakor...vilken middag, men jag kan inte käka för mycket innan jag ska rida. ska ju rida älskade vitus sen :D<3
kommer bli sjukt roligt. jag måste få honom på tygeln i dag, har ju ridit honom 2 gånger nu, så jag borde la ha lärt mig hans små tricks och vad som behövs för att han ska bli mjukare :D<3

får honom bara till och gå på tygeln den sista minuten när vi får trava av hästarna, HAHA, men det är ju under själva övningarna som man vill att hästen ska gå på tygeln, så jag måste få honom på tygeln, han är så söt då! :D<3


älskar dig så jäkla mycket vitus :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0