tv4, bäst att ni passar er!

för nu fan ska ni fååååå -.-'
NASSIM VAR INTE MEEEEEEEEEEEEEED!!!!!!!!!!! :'(<'3
mitt och felicias hjärtan sprack till två små delar!
nu ska vi tatuera in "nassim al fakir i tv4 - forever and ever <3" på producenternas ryggar, MOHAHAHHAH!
dom sårade oss totalt ;o
men jaja, i dag...ja, vad ska man göra i dag?
inte så mycket tror jag inte. bingolotto i kväll...det är ju trots allt alcazar! :D<3
och bonnie och sara ska vara där, ja, som sagt...om ni har läst deras bloggar så förstår ni hur många gig och allt möjligt som dom åker på ;D
men ååååh, jag ville också dit, men jag och farmor har iiiiiiingen aning om vart studion ligger i götelaborg nånstans...så jag får la nöja mig med tv och sen så ska jag tvinga bonnie och sara till och berätta varenda lilla detalj, HAHA :D<3
jaja, det är ju direktsänt, det är rätt bra det med...men hade vart ännu bättre om man var där...
men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och försöka få jenna på lite bättre humör ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0