sorry för en dålig update.

hade ingen lust och blogga i går, vissa dagar så orkar man inte det...och sen i dag så vaknade jag typ tjugo över 12 och sen åt jag lite och sen har jag kollat på anna pihl så jag har inte orkat blogga i dag heller, sorry!
men i morgon ska jag uppdatera mycket oftare om det inte är fint väder :)
skönt att man inte har nåt och göra nu eftersom det bara är ungefär 1 vecka kvar av det älskade sommarlovet :(<3
så då är det nog lika bra att bara sitta inne och kolla på film och ta det lugnt nu när det inte är nåt beach väder!
så får man vila upp sig till skolan börjar, eftersom jag och farmor åker till helsingborg på helgen och sen börjar ju skolan på måndagen. ni anar inte hur mycket jag längtar efter lollo ;o<3

ska bli så jäkla skoj :D<3

 

och juste, på torsdag så ska jag klippa mig och färga håret, äntligen ska jag få en snygg färg igen :D<3

förra gången tonade jag bara håret rödbrunt, men eftersom jag duschar varje dag så tvättas ju färgen ut så det är bättre om jag färgar det, kostar bara typ 200-300 spänn mer och färgen sitter ju myyyycket längre :D

men nu ska jag fortsätta kolla på anna pihl och ta det lugnt resten av dagen :)
sen ska vi käka...blir nog kyckling i dag, såg att farmor hade plockat fram kyckling. kyckling är sååå nam nam, HAHA :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0