skola i morgon!

OMG OMG OMG OMG!!!!
tänk att det bara är några timmar kvar tills skolan börjar, asså det är ju sjukt ;o
tänk asså...jag ska lägga mig mellan klockan 11 och halv 12 i dag och gå upp tjugo över 6...jag säger bara: OMG! ;o
aja, man får i alla fall nåt och göra på dagarna, men helvete vad det kommer bli tråkigt. dagarna kommer kännas skit långa och...ae, jag vet inte. den enda positiva grejen blir ju att man får träffa kompisarna igen...okej, felicia har jag ju vart med ibland :D<3
men det kommer bli så sjukt jobbigt och gå upp så tidigt. och sen kommer man känna sig så random och gå till skolan nu när man har haft 10 veckors sommarlov, det är just därför jag och felicia ska gå in tillsammans...kommer bara känna mig så random första dagen, HAHA ;)
och det enda vi typ kommer få göra är att få massa papper och skit, det är det jobbigaste första dagen ._.
hoppas bara att vi inte kommer ha några lektioner...okej, vi kommer säkert få ha några lektioner, med tanke på att vi börjar klockan 8 och går till klockan 1, vi kan ju inte bara ha genomgångar då!
jajaja, jag och felicia ska flumma innan vi går in på skolgården, då blir dagarna oftast roliga, i alla fall för oss...men vi är för jävla korkade. fan va tråkig skolan skulle bli utan felicia, skulle tråka sönder, tur att jag har henne, HAHA...eller snarare sagt: VAD SKULLE VI GÖRA UTAN VARANDRA!? HAHAHA :D<3
aja, nu har jag nog snackat klart...nej, en grej till, det kommer typ ta mig 100 år och sminka mig ;)
jaja, nu ska jag och lollo snart käka...okej, bodil och farmor då med, men jajaja, HAHAHA ;D
btw, var på väla i dag. köpte ett sudd och en idrottspåse, min har vart trasig i typ...hur länge som helst, haha!
och sen så behövde jag verkligen ett nytt sudd, har typ inga bra ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0