shopping!

orkade ju som sagt inte blogga nåt i går...men efter skolan så gick jag och felicias ut på stan för jag skulle köpa jeans till fotograferingen i dag, men jag var i behov av mer jeans, hade bara ett par ;p
så jag köpte ett par gråa, som var typ lite vita också, kan ta kort på dom sen. men sen så gick vi och käkade pizza, eller jag tog en kebabrulle och felicia tog en kebabpizza. sen satt vi där och snackade och hade otroligt trevligt :)
fast vi orkade inte äta upp, haha!
men felicia drack upp redigt snabbt så vi var tvungna och dra till netto så hon kunde köpa dricka...men sen så var hon tvungen och åka hem, men det var en trevlig dag det :)
och sen i dag när farmor kom hem så ville jag köpa ett par jeans till, men då sa hon att hon kunde köpa ett par åt mig eftersom jag var så duktig och läste ut boken och snart redan är klar med bokrecensionen, min förra tog flera månade, hähähäääää, lämnade in den lååångt efter datumet som man skulle lämna in den ;$
men aja, så jag fick ett par av samma märke fast mörkblåa och sen så tyckte farmor att det var lika bra och köpa dom svarta också så att jag har några jeans och sen så köpte vi också en vit tröja, fast den ska jag betala själv, eller ah, farmor ska föra över pengar...men jag kan ta kort på allt i kväll :)
btw, ska käka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0