shampoo, balsam och tvål

just nu använder jag olika märken av allt...jag tycker att dom är rätt bra :)
det är så här att när jag har använt ett shampoo och balsam så kan jag inte byta sen, för då blir jag helt plötsligt typ allergisk mot dom...dagen efter när jag har använt ett nytt så kliar det som satan i hårbotten och jag blir alldeles röd och när jag byter tillbaka så är det som vanligt igen.men jag ska försöka byta shampoo och balsam till samma märke.


det är det här shampoot som jag använder nu och det är den jag tänker ha samma märke i, men jag ska byta till en annan flaska och så :)


just nu använder jag dom här första...eller ah, bara balsamet som är till höger. och det ska jag byta till herbal essences ;p


och den här tvålen använder jag...fast jag hade den här lila innan, men jag har den ljusblåa just nu, men jag hittade ingen bild på den, letade runt rätt länge ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0