seeeeeeg...

HAHA, felicia is a bit seg today ;)
hon sa att hon skulle komma typ klockan 1, men nu är klockan fem över halv 2, hon är lite seg med tider och sånt...man vet aldrig riktigt när hon kommer!
som i tisdags så sa hon att hon skulle komma klockan 8 och så kom halv 8, HAHA ;)
men hon kommer nog snart :D<3
vi ska sticka och köpa godis antar jag, måste ju ha det när vi ska se på:
nassim al fakiiiiir!
så jag får la bara vänta lite till ;p
btw, jag är skit hungrig, men farmor är typ ute på stan och kollar kläder, för att om jag är med så köper hon aldrig nåt eftersom hon vill blanda moss grönt med skrik rosa ;s
så hon skulle nog köpa frukost också eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0