säger bara: OH MY GOD!!!

ni kan aldrig gissa! ;o
näe, därför säger jag det...SKOLKORT PÅ FREDAG!!!!!!!!
jag och felicia ska slå ner lärarna, HAHAHA ;)
seriöst, jag måste ha nya jeans...men hur ska dom se ut? svarta? vita? svartbruna? öööh? det är en fråga som heter duga!
tror nog att det får bli svarta eller nåt och dom måste köpas innan fredag ;o
men jaja, ridlektionen ja -.-
den gick åt helvete!
det var den värsta på länge. för det första så skulle vi ut och klättra och så började det regna lite och hästarna blir alltid lite stålligare när det regnar och vitus är bara 6 år och han typ cp:ar lite när man är ute och då måste man tydligen rida längst fram. men sen började det regna mer och egentligen får vi inte rida ute när det regnar så mycket. men sen så satt abbeys sadel snett och då var dom tvungna till och sadla om henne och då fick vitus värsta damp och backade in i hästen bakom och sen gick han in i buskarna på sidorna och försökte bocka av mig och försökte skutta fram och greja ;o
och juste, när vi skulle gå dit så blev han rädd för allt och alla och första gången var värst...han stannade typ vid ett hus och det var liksom en liten rabbat eller nåt sånt och så var det en liten mur som var typ en halvmeter och hade inte vår ridlärare kommit och tatt honom så hade han trampat ner där och då hade han trillat baklänges och jag hade fått honom över mig ;o
några steg till och det hade hänt, var lite läskigt ;s
men jaja, på hemvägen var han fin. och sen det roliga var att när vi kom in i ridhuset så hade vi 5-10 minuter kvar så vi fick skritta av hästarna självständigt och då styrde jag in på en volt och red lite där och ja, vad hände då? jo, efter 2-3 varv så gick han på tygeln och 15 minuter innan så hade han försökt bocka av mig!
haha, rolig pålle det dära, men jag älskar honom ändå <3
älskade lilla vitus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0