privatlektion.

så sjukt roligt var det :D<3
mycket bättre än att rida i en stor grupp...ridläraren säger ju mer grejer som man ska tänka på när man bara är två.
and i hace too say it...vitus var otroligt duktig <3
finns det nån bättre ponny?...nae, det tror jag inte!
jag ville träna på skänkelvikningar och sånt för att få vitus lite mjukare och sen ville jag få honom och galoppera lite mer framåt för att han var så seg i måndags.
skänkelvikningarna gick ganska dåligt...i höger varv gick det typ åt helvete, men dom sista gångerna i vänster varv gick han riktigt fint. är sjukt nöjd :D<3
men först så fick vi skritta en stund och sen gå in på en volt och göra halter, sen fick vi trava och sakta av till skritt och sen fick vi göra galoppfattningar och sen fick vi galoppera framåt på långsidorna, hans galopp var sjukt bra i dag, tyckte även linn...så jag är skit nöjd över att jag fick han att gå lite mer framåt i galoppen :D<3

lollo tog några bilder på honom efter ridlektionen när vi stog i stallet. och sen en kompis som var med lollo fick med mig på en bild, fast den är ganska suddig, men kan lägga upp den ändå :D<3


haha, så söt han är...galen liten pålle :D<3


I LOVE YOU <3


men jag lägger upp ett par inlägg sen. i går var det bara en liten start på bloggandet, hihi...ska bara säga att jag kan lägga upp mellan 5 och 7 inlägg per dag. så ni kan kika in flera gånger :)



Kommentarer
Postat av: haugen

DÖ! Nike är faktiskt bättre! :D <3

2010-08-11 @ 21:18:59
URL: http://haugenphotos.blogg.se/
Postat av: emelie

naj, vitus är mycket bättre! :D<3

2010-08-11 @ 21:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0