öööh? va? ska jag lägga mig snart? huh?

ska jag lägga mig om typ 1 timme och 40 minuter? what!? är det sant? klockan 11? ._.
jaaa, juste ja, det är ju skola i morgon...piss, HAHAHA!
hmm, man kanske borde duscha snart :)
jajaja, nån gång hoppar jag väl in i duschen, grejen är ju att jag måste duscha i dag...under 10 veckor har jag kunnat duschat på morgonen, men nu är det slut med det, för jag orkar inte stå och föna håret i 30 minuter på morgonen ;o
tänk att...nu är sommarlovet slut, i morgon ska jag upp tjugo över 6 och så ska jag ligga i sängen och fråga mig själv varför jag har ställt klockan på tjugo över 6, haha!
och sen börjar det ju...då måste man först vakna till lite efter att man har lekt levande frågetecken och sen är det bara till och gå upp och hälla i sig lite ice coffee så man vaknar till och kanske käka nån macka, men jag kommer nog inte få i mig så mycket eftersom jag är van att äta middag och ingen frukost eller lunch, HAHA!
men vi får se. men sen måste man ju klä på sig, se till att kläderna matchar och att man har sminkat sig snyggt och att håret är genomborstat och fint, med andra ord är det rätt mycket man måste ha koll på när det är första dagen i skolan och speciellt när det är 9:an, OMG!
aja, man vänjer sig och sen efter ett tag är man inte nåt kontrollfreak längre :)
MEEEEEEN jag kommer sakna sommaren så jävla mycket, saknar det redan nu! ;o
lägger in några bilder på vad som har hänt. har ju hänt mer, men jag har inte bilder på allt!
sommaren 2010 har vart det bästa sommarlovet på länge. mycket roliga grejer har hänt! <3

15/6. dagen då vi slutade och jag och felicia sov i hennes mormors lägenhet <3


30/7. dagen då jag red älskade zammie. älskar dig <3


31/7. diggiloo <3


4/8 <3


7/8 <3


9/8. första gången jag red älskade vitus. älskar dig <3


11/8. privatlektion på vitus <3


20/8 <3

Kommentarer
Postat av: louise

OMG FINA BILDER........ :D:D:D:D

men de har vatt en bra sommar me dig <333

2010-08-23 @ 07:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0