om mig!

OM MIG
Namn - emelie
Född - 23 oktober
Hemstad - järna. om nån undrar så ligger det i stockholm, haha ;)
Ögonfärg - blågrå
Hårfärg - rödbrun
Längd - 164 cm
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Civilstatus - singel
Värsta ovanor - rida med tårna utåt och så biter jag på naglarna...fula ovanor ._.
Skostorlek - 40-41
Är dina föräldrar skilda - mm
Skor i dag - ballerina
Rädslor - getingar, humlor, spindlar, ormar, brännmaneter...allt möjligt typ ;o
Mål för året - iiiingen aning ;p
Det första du tänker på när du vaknar - nej, inte morgon...inte än!
När går du & lägger dig - skola så blir det la typ halv 12 och när jag är ledig så blir det la typ halv 4.
Mest saknade - kompisarna och min lilla vitus <3

ANTAL
antal personer du kysst - typ 1, haha
antal syskon - en halvstora syster...eller vad man nu säger^^ 
antal piercings - 2, öronen
antal tatueringar - ingen

FRAMTIDEN
namn på barn - hmm, typ...william, sebastian, melissa, linnea, karolina...typ dom :)
vad vill du bli när du blir gammal - ingen aning...
drömjobbet - hmm, ridlärare kanske

FAVORIT
mat - tacos :D<3
sport - ridning såklart :D<333333
djur - häst :D<333333
glass - hmm, mjukglass kanske
godis - ingen aning ;o
låt - herregud, det är ju mega många!

nummer - ingen aning?
tuggummi - har många favoriter. vem har inte det?
helgdag - lördag
årstid - sommar och vinter. jag vet att jag är knäpp...men jag hatar sommar ibland, på grund av alla getingar, brännmaneter och skit, så ibland vill jag bara att det ska vara vinter, men när det väl är vinter så klagar jag på att det är för mycket snö och för kallt, haha ;)
tandkrämsmak - ööööh? mint kanske?
radiostation - rix fm eller mix megapol

HAR DU NÅNSIN
varit kär - ja?
blivit dissad - hmm, jao 8D
rymt hemifrån - nej? haha
föreställt dig ditt ragg naken - naj, haha
skolkat - nepp
sovit utomhus - mm. det tror jag i alla fall, hah!
gråtit i skolan - mmm...
spytt i skolan - naj
velat bli modell - näe
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - HAHAHAHA, klart ;D 
sett en död människa - mmm...
druckit alkohol - NEJ! o.o
använt droger - NEJ! o.o
ätit sushi - mmm, gör aldrig det nån mer gång ;s
retats - yesyes xD

THIS OR THAT
cider eller öl - cider om jag måste välja... 
pepsi/cola - cola såklart! ;o
mc donalds/burger king - mc donalds
kärlek eller sex - kärlek
choklad/vanilj - choklad
jordgubbar/blåbär - jordgubbar
kött/veg - kött
tv/film - både och!
gitarr/trummor - gitarr
adidas/nike - adidas
kinesiskt/mexikanskt - kinesiskt :)
kakor/paj - båda
mtv/vh1 - mtv
blind/döv - blind. man får ju bättre hörsel och man kan ju fortfarande prata och allt, mucho bättre :)

KAN DU
gå ner i splitt? - nej
skriva med båda händerna - ja, men med vänster blir det så fult, haha
vissla - japp
blåsa en bubbla - jao
ha dina ögon i kors - hahaha, nej :3
nudda näsan med tungan - japp xD

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade - öööh? det minns jag inte, lägger inte sånt på minnet xD
du pratade med - farmor
du msnade med - pappa eller sara ;p
du kramade - iiiingen aning...felicia kanske, haha ;D
du skällde på - ingen aning

SENAST DU
skrattade - i dag!
grät - några dagarsen...
filmen du såg - kat
tuggade tuggummi - för nån timmarsen
drog ett skämt - vet inte, haha

VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster - en lägenhet
lyssnar du på musik nu - nepp
vad har du på dig - linne, t-shirt och jeans
vad är det på din musmatta - har ingen musmatta^^

HAR DU NÅGONSIN
blivit kallad hora - mmm...
ljugit om din ålder - nej?
bråkat utan anledning - mhmm...

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol - NEJ! o.o
rökt - NEJ! o.o
shoppat - jao :D 
skejtat - neeej
bakat - nej
motionerat - japp!
solat - ja, det tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia Andersson

sv: jo ja ska försöka göra en sånn video :)

2010-08-18 @ 00:30:20
URL: http://eilaemilia.blogg.se/
Postat av: Emilia Andersson

sv: hah okej :P

2010-08-18 @ 00:39:33
URL: http://eilaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0