om jag blir stadsminister ska jag utrota bilden i skolan!

HATA HATA HATA BILD!!!
jag skriver mer om det sen!
skolan i dag:
först så kom felicia till mig typ halv 8 och det var inte jag beredd på, jag låg i soffan och kollade på anna pihl och hade precis gjort ice coffee och så knackade det på dörren och jag bara "men, vem fan är det!? ofta det är felicia ;o" och så när jag öppnade så var det hon, HAHAHA ;)
men i alla fall, vi kollade på anna pihl och sen jag gjorde gröt och det var fanimej den äckligaste gröten jag har ätit, blä ;s
men aja, sen så kollade vi på mer anna pihl tills jag skulle sminka mig och sånt :)
sen gick vi typ halv 10 och sen satt vi och väntade på att engelskalektionen skulle börja, men plaxedes kom inte och klockan blev fem över 10 och tio över 10 och till slut så var klockan kvart över 10 och då får vi gå och då gick jag, philippa och cissi ut med emilia och mia och sen kollade vi lite på när några killar från klassen skejtade, men det var så kallt så jag, philippa och cissi gick in. och sen så när vi var inne så hade felicia och elin sagt till sara vår svenskalärare att plaxedes aldrig kommer, så hon gick och ringde lite och sen ringde hon typ hem till plaxedes och då sa hon att hon hade tatt LEDIGT, fy fan va sura vi blev, dom hade inte ens sagt nåt till oss och plaxedes hade ju typ inte tatt ledigt, för sara frågade typ rektorn, men hon visste typ inget, för det var efter att sara hade vart hos rektorn som hon ringde till plaxedes ;o
hmm, konstig lärare det där!
men i alla fall, sen hade vi svenska och då gick vi igenom målen och vad vi skulle arbeta med :)
och så ska vi ha nationella prov i februari tror jag att hon sa ;o
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och vi skulle typ ha nån muntlig grej. man skulle bli indelade i grupper och så skulle man få lyssna på nån text eller nåt och då skulle man ställa och svara på frågor muntligt och sara ska sitta och lyssna...kommer inte klara av det, jag är så blyg så det är inte klokt, blir typ skit nervös och börjar skaka och darra på rösten och allt blir ett helvete när jag ska göra nåt sånt...men det värsta var att vi tydligen ska göra nån summering eller nåt sen, eller vad det nu var och det ska man berätta inför hela klassen, antingen så blir det i gruppen eller individuellt ;o
gud, asså jag kommer typ...dö!
asså jag svarar inte ens på frågor som lärarna ställer som alla ska få svara på, om inte läraren säger att jag ska svara, men asså jag räcker aldrig upp handen och vill svara, asså jag måste träna på och bli bättre på det...frågan är bara hur det ska gå ;o
men jajaja, sen så skulle vi göra en bokrecension och den ska vara färdig tisdag v.40, har iiiingen aning om vad det är för vecka nu, men whatever ;)
så när vi hade slutat så gick jag, felicia, philippa och cissi och lånade böcker...elin hängde bara med, men hon lånade ingen!
kommer inte ihåg vad min bok heter. har läst till kapitel 5 nu när jag har vart hemma, kollade på tv samtidigt, så det tog ett tag...ska läsa mer i kväll, för boken är redigt bra :)
men sen gick vi och åt och sen var det bild och då skulle vi stå MODELL för HELA klassen, för att man skulle måla av varandra...vi skulle lära oss och måla med sånna ringar och grejer och asså jag ville verkligen inte stå modell, fick typ panik när gayle sa att jag skulle, men jag gjorde inte det. men sen fick jag och felicia sitta rygg mot rygg och göra det, man kände sig så uttittad, var skit pinsamt, hahaha ._.
men sen när vi slutade, asså jag var så jävla glad...jag var mer än jävligt glad kan jag säga :D
HAHAHA!
och sen när jag skulle packa ner boken och sånt så stog lena med några grejer, eller typ papper och så gav hon nåt papper till nån kille eller nåt och sen så vände jag mig och då gick hon mot mig och bara "amanda...?" och så stannade hon...hon trodde typ att jag var amanda o.o
HAHAHAHA ;D
men sen när jag kom hem så satte jag på anna pihl och la mig i soffan och läste. och sen satte jag mig vid datan. och nu har jag precis käkat :)
men ao, nu ska jag...göra nåt...antingen lyssna på musik eller läsa :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0