ny hårfärg!!!

ÄNTLIGEN HAR JAG KLIPPT OCH FÄRGAT HÅRET!!! :D<3
det var fanimej på tiden att jag gjorde det asså...mitt hår såg för jävligt ut ;o
men det var ganska långt och nu är det kort :'(
jajaja, bara till och spara. men jag var ju tvungen till och klippa av det slitna och det var rätt mycket som var slitet och min färg...ae, en matt tråkig ljus brun grej, fy fan va ful den var ._.
och juste, den färgen som jag hade innan...jag tonade det rödbrunt förra gången, fast det var inte så jätterött, mest brunt. men i alla fall, nu hade hårslingan (frisörsalongen om inte nån fattar det :3) fått in nåt annat märke eller nåt, så det var inte samma färger, så vi tog en som var lite mörkröd och en som var mörkbrun och så blande min frisör med hälften rött och hälften brunt och när han ade kletat in det så såg det ut som om jag skulle få nån jävla lilaröd färg...men det blev det ju inte såklart, HAHAHA...men när han hade tvättat ut det så tyckte han att färgen var ojämn...asså att det var mörkare på topparna tror jag han sa och att det var ljusare längre in och mycket riktigt, när håret var blött så var det sjukt mörkt dä ute och ljusare där inne, men det var inte det värsta...jag var illröd i hårbotten, men det sa han att det blir så med denna färgen, alla som har färgat det rödbrunt har blivit röd i hårbotten, men det går bort efter 2-3 tvättar och jag tvättar ju mitt hår varje dag, så jag kanske slipper och gå till skolan med röd hårbotten...men själva håret blev mycket rödare än vad vi hade tänkt oss och han sa att om jag tyckte att det kändes för rött så kunde jag bara komma in och så fixar han det :)
men jag tror nog att jag klarar av den här färgen...jag tycker den är sjukt snygg och det tyckte han med, så det var ju mycket good :D
och sen fick jag äntligen luggen på rätt sida. asså när jag hade den på höger så sa jag höger, men då flytta han den till vänster och sen när jag klippte mig igen så ville jag ju ha på vänster och då sa jag det och då flytta han den till höger och nu i dag så ville jag ha den på höger eftersom jag redan hade det och så frågade han mig om det var på denna sidan och så pekade han på höger och jag bara "japp!"
så äntligen fick jag den på samma sida! ;D


hmm, färgen ser på nåt sätt lila ut på bilden. men det är inte ett dugg lila i verkligheten, HAHA. så jao, färgen är mycket snyggare än vad den ser ut och vara!

men vad tycker ni?
hiss eller diss?



Kommentarer
Postat av: louise

Jätte fiiiint <3<3<3<3<3<3

2010-08-19 @ 19:43:59
URL: http://L0UISE.devote.se
Postat av: Felicia

Det blev skit snyggt!! jag blir så avis för jag får inte färga mitt hår förens i september OCH jag vill inte ha mitt fula grönblonda HÅR på skolfotona -.-" men iallafall..det blev skit snyggt på dej XD nu spanar säkert philip in dej ännu mer än va han gjorde innan ;)) XD hahahahhahhaah!

2010-08-20 @ 20:08:42
URL: http://thedayhilldiaries.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0