nu ska jag sova.

är så trött att jag skulle kunna somna nu. så jag får la ta och göra mig i ordning och sen gå och lägga mig. kanske är lika bra och börja förbereda sig inför skolan redan nu, haha ;p
måste bara säga att jag saknar bon...asså hon är ju äldre än mig och hon har ju gått igenom den här tiden när man bråkar med allt och alla och när man mår skit och när det känns som om allt är emot en, så jag kan liksom prata med henne om sånna saker. saknar att jag inte kan göra det nu...för hon är nämligen i tunisien, ska prata ut med henne när hon har kommit hem, skulle verkligen behöva ta ett snack med henne nu känner jag. så jag läääängtar tills hon kommer hem så jag äntligen bara kan få prata ut med henne <3

men jajaja, nu ska jag göra mig i ordning :)
sweet dreams!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0