nu säger jag hejdå till sommarlovet 2010 och hej till skolan!

även fast det känns tungt och säga det, men så är det ._.
men det sista jag kommer göra nu den sista timman på sommarlovet är att kolla på bilderna från sommarlovet som jag har i mobilen :D
sen ska jag sova. måste bara säga det...skolan börjar om 9 timmar!
så jaa, det är ju bara till och lägga sig så att man orkar gå upp i morgon...måste ju vara pigg och klar tills felicia ringer, hoppas bara att hon inte har glömt av det, hon är ganska bra på sånt, men om hon inte har ringt när klockan är kvart i 8 så går jag. tar ju mig typ 3 minuter och gå till skolan ;p
så jao...natti natti, vi hörs i morgon :)
bye bye summer 2010 <|3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0