natti natti :*<3

herregud, jag måste verkligen sova nu ;o

asså jag skulle lagt mig klockan...hmm...halv 1 eller nåt sånt och nu är klockan snart kvart i 2. jaa, asså jag är inte bra på och hålla tider när jag ska sova ;$

hähä, jajaja, har snackat med cicci och då kan man inte bara logga ut hur som helst, man måste ta den tid det tar. men nu är vi klara, eller näe, HAHAHA, fast vi ska snacka mer i morgon när vi inte är lika trötta :D<3

 

btw, jag är redigt trött just nu, skulle kunna somna vid datan, haha!

så nu ska jag borsta gaddarna och dra på mig pyjamas, sen ska jag hoppa i säng. inte bokstavligen HOPPA i säng, men nääääästan :3

 

och juste, bonnie har namnsdag i dag...såg det vid klockan 1 när jag klickade upp internet ;p

såååå, grattis på namnsdagen bonnie, puss!<3

ae, nu kan jag inte blogga mer, ser knappast vad jag skriver.
kommer typ somna här snart.
sweet dreams <3



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ha ha, och vi har lika kul som alltid <3

imorgon kan vi ju börja snacka tidigare :)

sov gott gumman, älskar dig :)(L)

2010-08-11 @ 01:44:59
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, japp...lika kul som alltid <3



sov sött älskling, love you :D<3

2010-08-11 @ 01:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0