måste sova nu...

...innan jag typ somnar ;o
sitter och gäspar och kan knappt hålla ögonen öppna.
men i alla fall, cicci ska ringa till mig runt 11 i dag för att vi kanske ska träffas och hon måste fråga sina föräldrar tidigt på morgonen för att dom ska jobba och sen så ska hon ringa mig vid 11 och så ska vi se om hon får så ska jag fråga farmor om jag får :D<3
vill verkligen träffa henne <3

men hon vågar inte åke buss själv så om inte hennes mamma eller nån jobbar kväll så kan ingen köra henne och då blir det nog inget götelaborg...enligt min magkänsla så känns det inte som att det kommer gå, min magkänsla säger också att båda hennes föräldrar börjar tidigt...men jaja, nån dag så kommer vi träffas, men jag hoppas på att första gången blir senare i dag :D<3
sweet dreams!<3



Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha vad feg jag låter!

mst säga att jag vågar, men jag

tkr inte om det :)

men nu skulle jag ju ha gjort det..

men nu blev det ju fel!

vi har så otur :(

ville så GÄRNA träffa dig,

men VI ska träffas & jag hoppas det

blir nu i helgen, ska prata med dom när dom

kommer hem <3 pusspårej gumman :)(L)

2010-08-12 @ 12:50:57
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0