mår inte så bra...

mår inte så bra just nu...har jag inte gjort på rätt länge, men i dag så sa jag det till farmor, men det gjorde inte saken bättre precis! hon förstår INGENTING
men i morgon så ska jag prata med lena om hon inte är ledig i morgon med...jag kommer fan inte klara av mitt liv om jag inte får prata med nån. okej, jag har pratat med bonnie nu om allt och sen kom hon med en uppmutrande grej :D♥
men ah, det kommer inga fler inlägg i dag, inga i morgon om jag inte har fått prata med lena, bara så ni vet. så ja, jag tar en liten paus från bloggen tills jag rett ut mitt fuckade liv!
juste, jag ska ju rida nu, men jag stannar hemma, jag orkar bara inte...vill inte skriva varför!
men ah, ha det så bra, så hörs vi om nån dag :)

Kommentarer
Postat av: J O H A N S S O N

så söt du är (A)

slänga in en fråga på min frågestund ? (:

2010-08-30 @ 18:29:11
URL: http://eeeelinsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0