läsa läsa läsa!!!

har faktiskt legat och läst hela dagen. den där boken som jag lånade som jag ska skriva bokrecension på var fan den bästa boken jag läst på typ 100 år, HAHAHA :D<3 så när jag kom hem så satte jag på anna pihl, åt lite lunch, hämtade krafter efter att ha vart i skolan från klockan 8 till tio över 3, fattar ni? skola i 7 timmar och 10 minuter, that's a long long time ;o jajaja, läste i alla fall ut boken ju, så jag ska börja skriva bokrecension i morgon på svenskan :) och juste...asså det har inte hänt så jättemycket i skolan i dag, kan berätta 2 saker i alla fall. det var typ innan maten, så kom lena med kaffe och några papper, eller så inbillade jag mig, men så kom jag på att jag hade den där lappen där man ska ha målsmans telefonnummer och till jobb och sånt och jag bara "lena!?" och så svarade hon inte och jag bara "lena!?" lite högre den gången och hon lyssnade inte och felicia bara "lena!?" och lena bara "ja? vem var det som sa mitt namn?" felicia bara "det var jag, men emelie vill lämna en grej" hon bara "aha, den lappen?..ska bara in och ställa kaffet...tack!" sån iggare ;o HAHAHAHA ;) ja, efter det ja, innan vi gick till maten så nämnde felicia det irén hade sagt på so lektionen...förra veckan så skulle lärarna nånstans och så körde irén och så typ låste sig gasen på motorvägen, fast hon han och bromsa innan den körde upp i 190, men jag bara till lena "vi hörde om det som hände när ni åkte bil med irén...när gasen låste sig, HAHAHAHA :D" och lena bara "ja, juste...ae, irén måste lära sig det där, HAHAHA ;D" men sen var det typ efter maten eller nåt så kom lena igen och sprang fram och tillbaka och jag bara "asså lena, tänk om det regnar och blåser lika mycket i morgon också ;o" hon bara "ah, men då får vi vara inne!" och sen gick hon bort till anslagstavlan där hon sätter upp vad vi ska göra på idrotten och så hon bara "fast denna stämmer ändå inte, haha. har kommit på nya grejer ;D" och så drog hon ner den och jag bara "HAHAHA :D" och felicia bara "idéerna har växt :)" lena bara "japp, dom har utväcklats, haha ;D" och jag bara "HAHAHA :D" bara så ni vet så gillar jag och skratta, litet blir så mycket roligare då ;D bara så ni vet så har detta tatt lång tid och skriva och jag menar verkligen LÅNG tid, för jag skrev detta från mobilen...ligger i sängen för jag tänkte sova, men jag var så snäll och skrev detta :) men nu ska jag sova. Sweet Dreams!<3 puss / emmsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0