jag vet att alla älskar min uppdatering ;)

men jag har inte haft tid...eller ah, tid har jag la haft, men jag har inte orkat just nu när jag är hos lollo, vi åker ju hem i morgon och sen är det ju skolan :'(
så man får ju ta vara på det som är kvar av sommarlovet ;o
gud! tänk att vi börjar 9:an...that's sick!!!
känns redigt skumt. men jao, på ett sätt ska det bli skönt och slippa det, men sen börjar ju gymnasiet ;o
hmm, undra hur det känns och vara vuxen?...random och komma in på det, HAHA ;)
men jajaja, i går så gick vi lite på stan när vi hade kommit och sen lanade jag och lollo sims resten av dagen, HAHA :D<3
och så åt vi tackopaj, så nedrans gott!!! :D<3
men sen i dag så åkte vi till danmark och gick lite i affärer och sen åt vi på en restaurang. eftersom bodil fyller år på måndag så kan vi ju inte fira henne då så vi fick ju fira henne i dag och då fick det bli danmark :D
juste, det kom fram nån kvinna och sa nåt när jag och lollo satt och väntade på att vi skulle få ett bord...farmor stog och kollade efter ett om nån skulle gå och så kom bodil och snackade lite och så satt jag och lollo på några stolar som stog vid nån grej och så kom en kvinna då och sa nåt och vi trodde först att hon sa att vi inte fick sitta där, men sen sa hon nåt om monki och då fattade vi, HAHA!
och så sa hon nåt om att det var hennes dotter som gillade den affären eller nåt sånt och jag och lollo satt som typ värsta levande frågetecken och sen innan hon gick så hon bara "ni förstår inte vad jag säger va!? HAHA" jag bara "näe, HAHAHA!" och sen skrattade hon och sa nåt ;p
fattade inget förutom när hon började babbla om affären och sen när hon fråga om vi inte fattade nåt ;p
danska är svårt. det roliga är ju att dom förstår oss, men vi har svårt och förstå vad dom säger, haha!
men jaja, tänker lägga upp bilder på det jag köpte och sen en annan oseriös bild :D<3
nån massage grej för huvudet, så jäkla gött, haha! :)
mobilsmycke. fanns en glittrig hund också...stog ett tag och valde mellan den här björnen och hunden, men björnen är mycket sötare, tihi :)
HAHA, det var ju det jag sa...oseriös bild. så jävla snygga (Y)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0