jag orkar faktiskt med mitt liv nu...nästan...

jag mår bättre i dag än vad jag gjorde i går i alla fall, det är ju en grej som är bra :)
men jag mår fortfarande lite dåligt, men det orkar jag inte skriva nu. pratade med lena i dag så det är därför jag mår bättre...det var skönt och få säga hur jag mår och sånt :)
jag tror inte att jag hade klarat en dag till. men ah, nog pratat om detta, skriver mer om detta sen när jag orkar.
btw, i dag så har det inte hänt speciellt mycket i skolan. men en grej som är förvånande, som faktiskt jag själv är förvånad över...jag tyckte om bilden i dag ;o
det är s j u k t!
jag trodde aldrig att jag skulle gilla bilden, men i dag var det faktiskt roligt!
men ah, sen hände det inget speciellt, var ju inte på så jättebra humör i dag, var bara jäkligt nervös eftersom jag skulle prata med lena...vet inte varför jag var så nervös, har pratat med henne rätt många gånger innan...men det är anledningen till att jag inte var så glad. hon kom sen när bilden hade börjat, när vi hade genomgång ._.
men jag mådde mycket bättre och var mycket gladare sen under bilden, fast jag kan erkänna att jag var så jäkla nervös när jag satt och pratade, mina ben och händer skakade som tusiken...men sen kunde jag äntligen skratta igen, haha :D<3
men det var skolan det...var ju inte så taggad så det fanns inte så mycket och berätta^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0