ibland känner man inte för och blogga när man har träningsvärk...

hade sån jäkla träningsvärk i går efter ridningen...orkade inte blogga, satt bara och spelade sims, hähä (A)
och sen i dag så kom pappa runt klockan 11 och skulle installera windows 7 på min laptop, så det har vi suttit med hela tiden tills nu typ...men äntligen så har jag windows 7 :D<3
men den enda nackdelen är ju att nu försvann sims :(
så nu måste vi installera det igen...men lollo är ju ändå inte hemma just nu så det gör ju inget om det tar lite tid. och juste, i morgon så ska jag få öööh...2 (?) expasions (stavning?) paket, yääääy :D
och sen när pappa har fått ett till så ska jag få det med, vet inte riktigt när det var han skulle få det ;p
men jajaja, shit tha same!
men i alla fall, ingen är inne på msn, vilket är redigt tråkigt. vädret är skit och jag har träningsvärk!
faaaaaast måste säga att jag är sjukt nöjd :D<3
för vitus hade inte gått några lektioner i går så han var redigt pigg och lite knäpp, hähä...och så skulle vi rida utan stigbyglar så i varje hörn när vi skulle sakta av tills trav så höll jag på och trilla av, vilket var typ 10 - 15 gånger, HAHAHA, skojigt i alla fall. och i slutet såååå gick han skiiiit fint...jag har kommit på att man måste vara mycket på volter och då när vi travade av så gick han på tygeln, så jävla gulligt!
jag älskar dig gubben!<3



btw, nu ska jag dra till ö&b!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0