hmm, jaa...det var rätt skoj :)

skolan var faktiskt roligare än jag trodde ;o
okej, om man har felicia så blir allt mycket roligare :D<3
oooocccchhhh...vi fick världens bästa platser. jag sitter i mitten av bordet näst längst fram och så sitter felicia längst in till väggen på min vänstra sida och så sitter elin längst ut på min högra sida då, HAHA, svårt och lista ut ;D
men asså jag fattar inte hur lärarna tänkte när dom bytte, HAHAHA, jag och felicia...jämte varandra, HAHAHAHAHA...jaru, det ni...det...det kommer bli kul :D<3
aja, men lite kort om dagen dårå:
först så började vi klockan 8 och då kollade dom bara närvaron, vilket tog typ 5-10 minuter och sen fick vi rast till halv 9 och sen skulle vi in och få lite information och sånt. sen blev det rast - igen, runt tio över 9 och då hade vi rast till kvart i 10 och då jag gick, felicia och elin ut en stund och kollade runt...cissi och philippa gick in sen efter en stund och då stack jag, felicia och elin till marie-louise, en av våra gamla lärare för vi såg att hon stog där ute och gav glass till sina elever och så stog vi där och snackade och sen så skämtade vi om våra lärare när vi sa att vi skulle ha nån aktivitet och då frågade marie-louise var det var för nåt och jag och felicia hade redan sagt innan att våra lärare är så taskiga mot oss, dom berättar inget för oss och då sa vi när hon fråga "ae, vi vet ingenting...dom säger ju aldrig nåt till oss ;D" och så skrattade vi. sen såg jag att bodil stog där också, jag bara "HEEEEJ!!! :D" och så kom hon och kramade oss, hihihihi^^
och så snackade vi lite med henne och sen kom våran engelskalärare plaxedes och jag bara "jaha, nu kommer plaxedes" och felicia bara "hon kommer säkert ge oss läxor nu ;o" och sen när hon kom närmare så sa jag "ska du ge oss smisk nu!? ;o" hon bara "jaaaa!!!" och så sprang hon och jag bara "AAAAAH!!! HAHAHA" och sen la hon armen om mig och sa "du har saknat mig va!? haha ;D" och jag bara "HAHAHA, japp! ;D" och ja, sen gick hon och så gick marie-louise och bodil också, så då gick vi in. och sen när vi fick reda på att vi skulle gå nån jävla promenad på stan och vid havet och svara på frågor och så skulle vi vara indelade i grupper. och jag, felicia och elin fick gå tillsammans, men i alla fall...vi tänkte varför vi behövde typ 1 timma och 45 minuter på oss, men det fattade man när man hade gått en stund, tog skiiiiit lång tid och vi skulle vara tillbaka halv 12 och så när vi hade 2 frågor kvar så var vi vid gallerian och det tar typ 10-15 minuter och gå till skolan därifrån och vi hade typ bara 6 minuter på oss ;o
så vi sprang och gick så snabbt som det bara gick och sen när vi var framme så hade vi 1 minut på oss och vi hann ju...fast vi var redigt svettiga och sånt, HAHAHA...fick lite motion där kan man säga ;)
men det var rätt kul, men grejen var att vi hade inte behövt stressa ;o
men det stog att vi skulle ha samling halv 12 och sen gå och äta tjugo i 12 och så visade det sig att vi inte skulle samlas ;o
jag och felicia tittade på varandra och bara ";o -.-" HAHAHA ;D
men sen efter att vi hade ätit så satt vi i korridoren och snackade och sen kom lena och nån lärare och jag bara "cissi...lena har glass med sig" hon bara "jaa, äntligen!!" och när lena gick förbi så sa jag typ "haha, jaså, ska vi få glass nu? jag och felicia stog där ute innan och såg när alla andra fick glass, men inte vi, hahaha" lena bara "jaa, ni ska jobba till klockan 5 i dag så ni ska få lite glass, HAHAHA ;D" jag bara "haha, längsta dagen ever, HAHAHA ;D" hon bara "HAHAHAHA ;D"
och sen så fick vi käka lite glass, äcklig som vanligt...den originella med halva jordgubb och halva vanilj och så torrt rån eller vad man nu ska kalla det, och jag var seg som vanligt ;)
men aja, vi fick reda på vilka som hade vunnit på några tipspromenader som vi har haft nu under dom senaste månaderna också. och sen slutade vi. vi skulle slutat klockan 1, men vi blev färdiga redan kvart i 1 så vi fick sluta då :D
hähä, oj...vilken kort samanfattning av dagen...snarare sagt väldigt lång^^
men jaja, i morgon börjar ju dom riktiga lektionerna...minns inte om vi har nån matte i morgon, men så fall ska felicia hjälpa mig...eller ah, i början är det ju inte världssvårt, men jag brukar ju få problem. fast vi kommer nog ha mycket genomgång och sånt om vi har matte ;p
men ah, känns gött och ha felicia the geni jämte sig :D
men nu ska jag käka och sen bara ta det lugnt!
btw, ett plus till dig som orkade läsa allt! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0