helsingborg i dag! <3

måste nog sova nu, ska upp rätt tidigt i morgon. måste duscha, packa och käka frukost...jag vet, det är inte många grejer, men vi ska åka runt klockan 12, om inte kanske halv 12...om farmor vill och då måste jag gå upp typ klockan 10, så ah, jag har runt 1 timma och 30 minuter på mig till och duscha, packa och käka frukost ;p
och jag är seeeeeeg...eftersom jag brukar gå upp runt halv 1 innan och nu klockan 10...då är jag så trött när jag vaknar så jag måste ligga var i typ 20 minuter eller nåt, haha^^
segot nummer 1.
jajaja, längtar tills jag får krama om lollo igen <3
eftersom hon hängde med till stallet då på måndagen när dom skulle åka hem så hann vi inte kramas innan, trodde att vi skulle hinna för jag sa att vi skulle göra det inne i stallet innan vi skulle ut till manegen, men eftersom vitus var inne och så hade jag bara typ 20 minuter på mig och göra i ordning honom så jag tänkte inte på att vi skulle kramas och lollo tänkte inte heller på det...vi kom på det när farmor sa att dom skulle åka sen runt klockan 6. jag kom på det när jag såg att lollo gick och då kom hon också på det. så vi kommer med andra ord kramas extra länge sen :D<3
älskar dig lollo <3


bild från sommaren 2009 <3

but now i have too sleep!
sweet dreams!<3



Kommentarer
Postat av: lollo

älskar dig meeed <3

2010-08-20 @ 11:15:37
URL: http://l0uise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0