hektisk dag 2010.

jag kan inte skriva så mycket nu...för att jag ska käka. men först var det upp klockan tjugo över 8 för att dra till stallet och rida vitus pojken klockan 10, efter det var det bara att rykta av och släppa ut honom i hagen och sen fick jag och felicia sitta och vänta på farmor i typ 20 minuter och så kom linn och bara "nämen, tjejer! sitter ni här ute i regnet!? ;D" och vi bara "japp...ååååh, nu börjar det regna ännu mer, HAHAHA" och sen kom farmor typ halv 12 -.-'

men sen hann jag inte mer en hem och vila lite försens jag var tvungen och duscha och sen ringde felicia och sa att vi skulle till gekås NU!!! och jag bara...men jag har inte ens hunnit äta tänkte jag ;o

men japp...det var bara och hälla i sig två glas juice så man fick nåt och dricka och sen sminka sig lite och sen springa till busshållplatsen och vänta på felicia och hennes mormor och sen bar det av till gekås. och där var det ju givetvis mega mycket folkalla parkeringsplatser var upptagna och det är typ 3000-4000 stycken, så det var typ på gränsen till att dom inte fick släppa in mer folk på gekås ;o

men jao, sen åkte vi hem efter ett par timmar inne på gekås och sen gick vi runt i andra affärer och jag var skit trött, hungrig, törstig + att jag hade ont i huvudet eftersom jag var så trött och så törstig. var inte direkt så roligt och gå där då.

men jaja, kan inte skriva mer nu, måste käka innan jag tuppar av ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0