good morning!

okej, jag har vart vaken sen typ tio över 10 :)
det första jag gjorde var och kolla mig i spegeln och se hur mitt hår såg ut, men det var inte så äckligt som jag hade trott. min frisör tog inte i nåt kladd i går...asså det är nåt glans klet som han brukar ta i mitt hår och då blir håret rätt äckligt efter ett par timmar, men i går spreja han bara i nåt glanssprej...det var myyyycket bättre!
då slipper jag duscha nu i alla fall, utan då kan jag duscha i kväll eller i morgon bitti :)
har precis druckit ice coffee för och vakna till lite, haha ;p
farmor är uppe på kollo och hämtar lite potatisar och sånt. och sen när hon kommer hem så ska jag bara käka lite och så ska jag klä på mig och lite sånt. vi kommer la komma iväg nån gång vid klockan 12!
jag lääääängtar! <3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0