fredag den 13:e

NOOOOOOOO, INTE FREDAG DEN 13:E ;o
min otursdag...kommer säkert hända nåt, händer alltid nåt på fredag den 13:e ;o

emn...min pappa fyller år i dag...och det är hans turtal typ, men det är definitivt inte mitt turtal!

men jaja, får la hoppas på att dagen blir bra...eller vänta här nu...jag vaknade och var skit hungrig, men vi åt ju som sagt seeeent på kvällen och jag brukar aldrig vakna och vara skit hungrig då och sen så har datan aldrig gjort så som den gjorde när jag startade den, den typ segade och det var bara svart och sen stog den på så i typ 1 minut och sen fortsatte den och sen blev det svart igen och då stog den så i typ 1 minut och sen startade den helt, men den är skiiiiit seg ._.

hmm, får la hoppas på att inget annat konstigt händer...brukar nästan alltid slå mig på fredag den 13:e -.-'

jajaja, nu ska jag fortsätta anna pihla, sen kan jag berätta lite om liseberg från i går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0