film.

har kollat på film typ hela kvällen...eller film och film...det är anna pihl jag har kollat på, haha :D<3
och så har jag och pappa suttit och snackat om hur jag skulle få ner vlc spelaren, kan säga att det gick iiiinte brao, vi har försökt med alla möjliga sidor, men ingen har funkat! ._.
och så försökte pappa skicka den till mig, men så kom vi på att det kan vara för att jag inte har nåt virusskydd -.-'
pappa installerade inte det i dag. men vi ska fixa vlc, virusskydd, siiiiims och expasions paketen i morgon.
happy happy :D<3
pappa kommer runt halv 11 i morgon, om inte tidigare, typ kvart över 10 eller nåt sånt kanske..måste ju gå upp ganska tidigt eftersom skolan börjar snart, så det blir la runt kvart i 10 som jag får gå upp i morgon, så i dag får man lägga sig tidigt *suck*
men nu ska jag fortsätta kolla på anna pihl, fast först ska jag göra en hiss och diss :)



Kommentarer
Postat av: Emilia Andersson

sv: jooo de hade vart fint, vet inte varför ja har de. Men tycker min design ser helt okej ut ändå ^^

2010-08-17 @ 23:39:31
URL: http://eilaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0