emn...

ah, jag vet att detta inlägget kommer nästan precis efter det förra...men nu när jag la upp det som jag skrev nyss så syns det förra inlägget...ser ni? det står tio över 2. jenna fråga mig om jag var blogg trött tidigare i kväll och då sa jag att jag spela sims och bla bla bla och nu när jag gick in och kolla så fanns det inget, men NU när jag la upp ett nytt så finns det ;o
hmm...det är verkligen lite skumt, aja, nu har ni nåt och läsa om i alla fall. nu ska jag fortsätta spela sims, ska spela till typ halv 3, för sen måste jag sova eftersom jag ska klippa mig i morgon vid klockan 2 och om jag lägger mig too late så vet jag inte hur många timmar jag kommer sova och jag ställer ABSOLUT inte min jävla väckarklocka...forget it!
hahaha, men jaja, nu blir det sims tills dess...men ska uppdatera mer i morgon, tiden sprang iväg lite innan...speciellt om sims dampar...det var när jag skulle lära en ung jävel och prata så lagga det upp och då satt bara mamman och den ungen och pratade...eller ah, det var som att ungen lärde sig själv och prata. och sen så skulle jag radera ung jäveln, men då råkar jag trycka på fel person, så jag radera mamman ;o
så då var det bara till och inte spara utan bara avsluta och sen blev det som vanligt igen, men ung jäveln satt fortfarande och dampade och sen blev ju barnen hungriga...hade 3 stycken så dom där barn grejerna kom och tog dom ;o
fatta att jag blev ledsen, hade suttit i minst 4 timmar och knepat och knåpat med den familjen, så nu var jag tvungen och starta om på nytt...så nu är det samma mamma och pappa och dom har ett barn ihop, men hon och pappan har skiljt sig så hon är ihop med en ny och så ska dom få ett barn...förhoppningsvis blir det fler sen, så jao...där har ni förklaringen till varför jag inte har bloggat...har ju fått dampa lite med familjen :3



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja precis :)

Jag börjar den 25 ;P

2010-08-19 @ 16:31:00
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0