dåligt samvete...

har så jävla dåligt samvete...hur kunde jag vara så dum?
jag skulle ju vart med cicci och hon skulle ju ringa mellan halv 11 och 11, men så kom farmor in tio över 11 och så tänkte jag bara "men gud, har cicci inte ringt, men vad ska jag säga nu om liseberg? ;o" och så var jag tvungen och bestämma mig och så tänkte jag när klockan var framåt tjugo över 11 att cicci säkert inte kommer ringa, så jag sa att jag skulle med till liseberg, MEN jag sa att cicci skulle ringa, men när farmor ringde till pappa så sa hon INGET om att jag kanske skulle vara med en kompis, men hon skulle ringa för en stundsen men hon har inte gjort det än och sen ringde cicci lite efter tjugo över 11 och jag blev skit chockad och fick världens panik och så sa farmor att hon inte kan säga till pappa och dom att vi inte kan hänga med till liseberg, så jag började stor gråta i telefon ;o
och sen så snackade jag och cicci ett rätt bra tag och kom fram till att hon skulle fråga sina föräldrar om vi kan vara i helgen och om dom så fall kan köra henne till varberg...och om inte det går så ska vi mötas i kungsbacka och sen hoppa på ett tåg som går till göteborg ELLER så ska jag åka hela vägen själv om det är det sista sättet som vi kan träffas på <3
jag är så jävla ledsen för det här cicci...jag satt och grät i typ 5 minuter innan vi åkte och sen grät jag minst 15 minuter i bilen, jag gråter nu när jag tänker på det, jag var så jävla dum...asså jag är en idiot...hoppas att du färstår att jag är skit ledsen för att jag gjorde så här...skulle ju sagt till farmor att hon skulle säga till pappa om att jag väntar på att en kompis ska ringa och inte bara ta det för givet...asså FÖRLÅT :'(<3

men du ska veta att jag älskar dig och om det sista sättet att träffas är att jag åker till göteborg själv så gör jag det <3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gumman, det gör inget! jag vill inte att du ska gråta<3 , nu blev det lite fel, men det gör inget, vi snacka iaf av oss i telefonen (:

Du, jag har snackat me mamma & dom,o vi skulle ha gäster så dom tyckte inte det va någon bra dag :(

nu är det jag som är ledsen & sur!! :'(

förlåt .. !

fan vad otur vi ska ha.. men du? vi SKA ses innan vi börjar skolan, om jag så ska ta min lilla "stol som rullar" , dit !!!!

så vi kan ju se vad som går... MEN bara det är innan skolan börjar, annars dör jag :O



älskar dig med föresten (L)

2010-08-13 @ 00:57:03
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0