busa - sen sova!

hihi, nu ska vi snart sova. vi ska upp halv 10 sen för jag och farmor måste ju åka hem vid typ klockan 3 eller nåt. och så ska vi åka till väla då på förmiddagen...asså lollo, jag, bodil och farmor och sen måste vi ju äta och sen ska vi packa, och sen ska vi heeeeem :'(<'3
och sen är det ju skolan I MORGON, OMG ;o
och emn, nu är det ju så att felicia bor ju i granet så vi kan ju inte mötas typ halv 8 vid busshållplatsen eftersom hon åker ju bil in, så antingen släpper hennes mamma av felicia och hennes lillebrorsa vid parkeringen vid hagaplan eller vid busshållplatsen, så felicia ska ringa när dom har runt 5 minuter kvar och säga om dom kommer vid hagaplan eller vid busshållplatsen och då ska jag gå...ah, antingen till hagaplan eller till busshållplatsen...HAHA, så logiskt! 8D
men jao, nu ska jag och lollo dampa klart med "töst" HAHAHAHAHAHA <3
det är bara lollo som fattar och nyss så sa jag typ så här "asså seriöst, vi får dampa med töst sen, jag måste ööömn...äääh, öööh..." och så visste jag inte vad jag skulle säga, fast jag skulle säga att jag bara måste blogga klart. så nu ligger lollo i sängen och skrattar sönder till att jag var så seriös när jag sa det och åt att jag sa töst i fredags när vi käkade middag, HAHA! :D
HAHA, nu kommer lollo döda mig med busighet efter denna bilden, hihihihi. love you ♥

Kommentarer
Postat av: inte louise

2010-08-22 @ 00:34:13
URL: http://L0UISE.devote.se
Postat av: inte louise

vi ska va tösta om min förra kommentar! råkade skicka. dina knappar är as svåra :O

men fin bild dåååå! love u 2

2010-08-22 @ 00:35:28
URL: http://L0UISE.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0