blev rätt sent...eller ska jag säga tidigt?

HAHA, det är ju sent men ändå tidigt...sen natt, tidig morgon, jaja, shit tha same ;p
nu ska jag sova i alla fall...skulle kolla på en film där charlotte munck är med...och såklart är det ju hon som spelar anna pihl, HAHA :D<3
var typ nån konstig film, eller njao, hmm, var nog en thriller, men jag hann inte se hela...headhunter heter den, jag tycker den är bra än så länge i alla fall :D<3
men öööh, det finns typ flera framsidor till den eller nåt, HAHA, finns typ 3 olika eller nåt...tror jag!


ska se nån annan dansk komedi i morgon med...oooo, spännande *trummvirvel* charlotte munck!!!!

HAHAHAHA, beroende som jag är ;D<3

 

ae, nu ska jag inte babbla på mer utan nu ska jag lägga mig. farmor ska väcka mig mellan 10 och halv 11 sen för att jag ska börja vänja mig vid skolan. måste lägga mig rätt tidigt i morgon och enda sättet för mig att börja vänja mig vid skolan är att gå och lägga mig otroligt sent och gå upp rätt tidigt, då blir man fortare trött på kvällen sen...funkar för mig i alla fall ;p
sweet dreams!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0