bättre humör!

är faktiskt på mycket bättre humör i dag :)
var bara lite hängig i går, orkar inte berätta...men jag tror nog att 2 personer vet vad jag menar, hmm, vet inte om ni läser det här, men aja, whatever! :)<3
skolan i går var...vanlig? haha!...nä, men det hände inget speciellt!
förutom att jag hade fått världens (det som tjejer har) värk och det hade jag haft från typ halv 7 och sen gick det över vid klockan 12, seriöst, jag hade det i typ 6 timmar i sträck, och så skulle vi ju ha idrott innan maten och så sa jag det till lena och asså jag började gråta under lektionen, fast jag var ju inte med, men när jag och philippa skulle säga det till lena så började jag gråta för att det var så jävla otroligt jobbigt ;o
men jaja, nu vet ni det!
men ah, skolan i dag:
vi skulle ju ta skolkort i dag och för första gången sen typ 5:an eller 6:an så har jag fått stå på mittenraden, HAHAHA!
men innan då så skulle vi ha musik, men den blev inställd eftersom vi hade bara kunnat ha typ 20 minuter eftersom vi skulle fotograferas så vi hade 50 minuters rast, men jag och felicia gick inte hem så först gick vi till caféet, men det hände inget där så jag gick ner och lämnade min mobil, för jag orkade inte ha den i fickan, haha och då kom lena, hon satt i caféet innan, men så bara log vi mot varandra och sa inget, HAHAHAHA!
pratglada var ordet ;)
men sen så gick jag och felicia ut och gungade på stora gungan och så hörde jag en röst som lät bekant och så när jag tittade upp så blev jag skit rädd och så stog lena några meter bort och snackade med oss xD
och så sa hon nåt som jag inte minns, men vi svarade och sen hon bara "ska ni ha slöjd nu?" jag bara "näe, vi ska fotograferas" och så stog lena som ett levande frågetecken och bara tittade på oss och sen "AHAAAA, juste ja, ni ska fotograferas!...det hade jag glömt! ;D" jag och felicia bara "HAHAHAHAHAHAHA! ;D" och sen ah...sen gick hon xD
men sen gick vi runt lite på skolgården och sen gick vi in och satte oss i caféet igen och sen fick vi gå till skäret, det var där vi skulle fotograferas och asså jag såg ut som en idiot på dom enskilda ;s
kan tänka mig att jag såg minst lika idiotisk ut på skolfotot, HAHA! ;)
men sen då så skulle vi äta, fast vi gick hem i stället, orkade inte dra upp till maten, vi slutar ju ändå innan maten på fredagar, men fotograferingen drog ut på tiden!
men så när vi stog och tog grejerna ut skåpet så kom lena och jag bara "DET VAR DET VÄRSTA JAG HAR VART MED OM!!!" hon bara "HAHAHA, jaså!" och jag bara "asså man såg ut så här ;o" och så visade jag och hon bara skrattade och hon bara "var det värre än och segla!? ;D" min blick mot henne asså, haha, bitch blicken, fast en snäll en ;D
men sen så kom felicias lillebror, lillasyrra och hennes mamma och så kramade viggo (lillebror) love, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
och sen sprang han runt och sen tog felicia upp viggo och hängde han upp och ner och så kom lena ut från lärarrummet och jag bara "men felicia, så kan du ju inte göra, HAHAHAHA!" lena trodde nog att vi hade tagit nåt, för jag stog och vek mig av skratt och felicia gick med sin lillebror upp och ner, HAHAHAHA...så lena bara tittade på henne och gick förbi, HAHA! ;D
snacka om att vi är redigt konstiga! :D<3
men det var the school today! visst verkade det roligt!? HAHA :D
och juste!!!
i morgon så ska felicia komma hit vid typ klockan 1, eller så skulle hon åka från granet klockan 1, men i alla fall så ska vi vara hela dagen och sen klockan 8 på tv4 så ska vi se på nån dans grej där olika kändisar ska dansa olika danser, asså typ disko och sånt och så ska dom tydligen ha ungefär likadana kläder som dom personerna hade som dansade dom danserna ooocccchhhh, *trummvirvel* nassim al fakir ska vara med, HAHAHAHA, det är därför vi ska kolla på det, vi kommer dö av skratt!!! :D<3
men så ska jag också fråga farmor om vi kan åka till net on net i ullared och lämna in min förbannade cp laptop!
för det första så laddar den ur sig på typ 10 minuter, asså det kan stå att det ska vara 1 timma och 40 minuter kvar och så drar jag ut sladden och så efter 10 minuter eller nåt så dör den. sen så kan jag inte ha webbcam med nån längre, har jag alltid kunnat ha innan, utan nu bara ringer den, asså videosamtal sätter den på automatisk och man ska kunna välja och sen när nån väl svarar så blir camen oskarp och jättedålig och laggar och sånt. sen så typ när jag skriver och jag har skrivit rätt mycket så hoppar den upp till första raden automatiskt ;s
det är skit konstigt! så jag ska nog fråga farmor när vi ska äta om vi kan åka till net on net och säga vad det är för fel och så får vi se om den dampar när dom ska testa. det jobbiga är att jag måste lägga in allt på USB minnen nu igen som jag gjorde när vi skulle byta till windows 7 och så måste vi ju ställa om den till vista om vi ska läman in den i morgon! aja, vi får se...vi kanske inte ens kan i morgon, men jag hoppas, för jag vill ha en riktig data ;o
OMG! detta blev redigt långt! hoppas att ni orkade läsa :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA, jag visste inte ens att lena stod bakom när jag lyfte viggo XD hahahhahahah XD men viggo kramade albin oxå tror jag XD HAHAHAHHAHA

2010-08-27 @ 20:48:56
Postat av: emelie

HAHAHAHAHA!

ofta inte!?

hon typ titta på dig långt innan, värsta frågetecknet, undra nog va fan du gjorde med honom!

misshandel 8D

2010-08-27 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0