11 augusti

jao, då var det ju gekås :D
och det regnade ju lite och då åker ju typ alla dit ;o

alla parkeringsplatser var upptagna och ååååh, det var så irriterande. men sen kom ju helvetet när vi var inne i själva gekås. det gick ju knappast och komma nånstans...alla trängdes. jag blev knuffad av en tjej som knuffade mig och så var det två kärringar som körde på mig med deras jävla vagnar ;s

fatta att jag blev arg!!!

men sen typ när vi skulle till leksakerna så var jag skit sur på alla turister, jag var trött för att jag hade ridit och inte hunnit vila eller nåt, jag var hungrig, törstig, hade ont i huvudet. så jag var som sagt skit sur så jag gick fort som satan för jag orkade inte vänta och så fick jag nån seg kärring framför mig, fast hon hade ingen vagn eller nåt, men varenda gång när jag skulle gå förbi så gick hon åt det hållet eller så kom det nån annan med vagn, asså ååååh gud vad arg jag var ;o

och juste, vi blev filmade ;o

först så skulle felicia titta på ett par byxor och så såg jag dom och dom hade kameran riktad mot oss, jag bara "FELICIA, DOM FILMAR!!!!!!!!!!!" hon bara "AAAAAAH!!!!!!!" och så sprang vi i väg och sen kom vi tillbaka, HAHA, såg nog rätt vrickat ut när vi sprang och sen smög fram igen, HAHAHA :3
vi hade sagt när vi gick in på gekås att vi inte ville att dom skulle vara där och så var dom där...sen typ såg vi dom när vi skulle mot kassorna, men då var kameran vänd åt andra hållet så det var tur och då trodde vi att det var sista gången vi skulle se dom, men nej då, när vi stog utanför och dom andra hade köpt glass så stog dom utanför o.o
och dom filmade typ mig och felicia när hon stog och käkade gass och jag stog bredvid och så snackade vi, hähähäää, pinsamt ;$
tänk så ser nån av våra lärare det sen när det går på tv ;o
jag kommer vara med från när vi var på diggiloo, usch...och sen kommer vi kanske vara med från denna dagen o.o
hmm, jaja...tv, det verkar vara skoj och vara med där...not! -.-'

 


the camera team. asså jag ville ha ett kort för och visa på bloggen men jag vågade inte gå fram så felicia gjorde det, fattar inte riktigt hur hon vågade, HAHA ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0