10 augusti

skrev inte om den dagen, så jag gör det nu. men det hände inte nåt så jättespeciellt. först så slappade jag bara och satt vid datan och sen kom felicia och så gick vi ut en sväng...ganska länge, runt 2 timmar, sköööönt :D
och sen gick vi hem och satt och muppade med min gamla blogg och så snackade vi med bonnie då för att hon försökte hjälpa mig. sen gick felicia hem till sin mormor vid tio i 10. och sen då så bytte jag blogg efter att bonnie hade försökt hjälpa mig, hihi...och jag är nöjd över att jag bytte :D
så jao, det var tisdagen det. som sagt, det hände inte så mycket ;p
skriver om när vi var på gekås om en liten stund!


vi gick in i brunnsbergsskogen och fotade lite änder :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0